Verschillende tips om met een internetbureau samen te werken | Zicht Online

Onze beoordeling is een reeks vragen over de kerncategorieën van marketing en verkoopinspanningen. U beoordeelt uzelf en maakt aantekeningen over wat u wilt verbeteren en u kunt zien welke punten u moet verbeteren.

Elk onderdeel duurt gemiddeld 2-5 minuten en u kunt de beoordeling downloaden zodra u klaar bent. U zult niet in staat zijn om de beoordeling te pauzeren, dus probeer de beoordeling in één keer af te ronden.

Dit artikel is geschreven door Zicht Online, een full service internetbureau uit Rotterdam.

Vragen (vanaf pagina één, alleen – er zijn elf pagina’s in totaal)

1. 1. Doelstellingen

Voorbeeld: AlternativeMedicalMedical.com wil $50.000 maandelijkse inkomsten genereren tegen december 2017. Het vereist dat ze de komende 8 maanden met 40% groeien. Dit betekent dat er 6 nieuwe klanten worden aangeworven die $2.500 per maand genereren.
Daarnaast wil AlternativeMedicine.com naar een groter kantoor verhuizen, een relatie met de lokale universiteit opbouwen en beginnen met de ontwikkeling van andere producten. AlternativeMedical’s Doelen: $50.000 maandelijkse opbrengst tegen eind van het jaar, verwerft 6 clià “nten bij $2.500/maand, beweegt zich in een grotere bureauruimte, ontwikkelt universitaire verhouding, verhoogt productontwikkeling.

2. 2. Plannen

Voorbeeld: Om deze doelstellingen te bereiken, moeten we de resultaten van ons verkoop- en marketingprogramma verbeteren, duurdere producten verkopen en 90% van onze huidige klanten behouden. Ons plan omvat het verbeteren van best practices voor het werven van nieuwe klanten, meer aandacht besteden aan onze blog en het sneller opvolgen van vragen van klanten.

3. 3. Uitdagingen

Voorbeeld: Onze huidige uitdagingen zijn gericht op het genereren van kwalitatief hoogwaardige leads die onze verkoopcyclus verkort. Dit is anders dan voorheen vanwege de verandering in de markt en een nieuwe concurrent met beperkte financiering. Onze grootste uitdaging is het begrijpen hoe we deze nieuwe initiatieven moeten starten.

4. 4. Tijdslijn

Voorbeeld: Onze deadline om dit doel te bereiken om in juni succesvol te zijn, zodat we voorbereid zijn op het verkoopseizoen van augustus. Als we niet in staat zijn om onze voorsprong in de komende zes maanden te verbeteren, zullen we onze doelstellingen missen.

Onze interactieve inhoud: Uhuru’s B2B Strategie Quiz
Bij Uhuru gebruiken we een B2B Strategie Quiz als Top of the Funnel aanbod. Zoals u al eerder onderzocht heeft, is de quiz een goede manier om een interactieve en informatieve bron voor prospects in B2B-bedrijven te adverteren.

Maakt u deel uit van een Strategisch Marketing Team?

De meesten van u hebben waarschijnlijk net ja gezegd…. maar slechts 5% van u vertelt de waarheid. Doe deze korte quiz met 25 vragen om uit te vinden waar uw marketinggroep in het STAR (Strategisch – Tactisch – Actief – Reactief) Spectrum valt. De enige manier om een level-up te maken is om te weten vanaf welk niveau je eigenlijk begint!

Het duurt slechts 5 minuten!

Het promoten van deze quiz via LinkedIn Ads stelt ons in staat om eerder in de aankoopreis leads aan te trekken en activeert zo een kans voordat ze zelfs maar op zoek zijn naar een provider. Daarom vermijden we een competitieve verkoopsituatie.

De volgende beelden zijn slechts een kleine greep uit het begin van de quiz. Er zijn nog een aantal pagina’s waar dit vandaan komt, maar je krijgt het idee. U zult genoeg vragen willen stellen om uw lezer of prospect ertoe aan te zetten om zoveel informatie aan te bieden als u denkt dat het nodig is om hen in de toekomst mogelijk te helpen.

U streeft ernaar om ze te krijgen wat u denkt dat ze nodig hebben, wat u denkt dat ze het meest waardevol zullen vinden – aangepast aan elke individuele consument of bedrijf.

Het verzamelen van informatie is belangrijk voor elke marketingstrategie en je zult nodig hebben om een aantal samen te stellen voor de persoon, moeten ze ervoor kiezen om een klant te worden onderaan de lijn – dat wil zeggen, na te zijn gegaan door middel van uw zorgvuldig, doelbewust gemaakte interactieve inhoud.

Veel marketeers zijn bekend met Facebook retargeting advertenties waar je in de eerste plaats gericht op mensen die uw website hebben bezocht met advertenties die hen in staat zullen stellen om een product of dienst te kopen – waardoor, uiteindelijk, het omzetten van hen in een klant.

Bekijk de website van het internetbureau Zicht Online voor meer informatie.

Wat veel mensen zich niet realiseren is dat er voor de marketing van e-commerce websites, is er een veel geavanceerdere en beter presterende manier om dit te doen.

In deze gids leert u precies hoe u de beste strategieën voor e-commerce Facebook-advertenties voor uw bedrijf kunt implementeren.

Met deze Facebook-advertentiestrategieën beschikt u over de tools om te controleren welke producten uw potentiële klanten zien, welke producten uw huidige klanten zien en om producten te tonen die zijn afgestemd op hun interesses – of ze nu wel of niet op uw website zijn geweest, helemaal niet.

Als u een e-commerce website hebt bezocht en naar een specifiek product hebt gekeken en vervolgens naar Facebook hebt gekeken, hebt u misschien interessant genoeg een advertentie voor dat specifieke product gezien. Of als u iets aan uw winkelwagentje hebt toegevoegd dat u nooit met de aankoop hebt doorlopen, ziet u een advertentie die u terugverwijst naar de kassa.

Deze e-commerce Facebook advertenties hebben de neiging om belangrijke conversies op te leveren – er is een overvloed aan case studies die dit ondersteunen. Het duurt enige setup, maar als je eenmaal klaar bent met het proces, zullen deze advertenties werken voor u op een geautomatiseerde manier.

Dit aantal is zeer waardevol. U wilt er zeker van zijn dat u een consistente match rate heeft voor uw e-commerce Facebook advertenties. Als uw match rate laag is, betekent dit dat u niet al uw websiteproducten in uw productcatalogus heeft en dat uw advertenties niet zo optimaal presteren als ze zouden kunnen zijn – of bovendien, zoals ze zouden moeten zijn.

Als uw catalogus niet correct is geformatteerd, kan dit ook tot uiting komen als een lage match rate, die u onmiddellijk wilt regelen. Nogmaals, maak gebruik van de inzichten van uw publiek om problemen met de uitvoering op te lossen. Zorg ervoor dat je een 100% match rate hebt. Tweak uw Facebook-advertentiestrategieën. Ontdek wat het beste werkt voor u. Ontdek wat niet werkt.

Deze dynamische advertenties werden in 2015 geïntroduceerd op Facebook, hoewel ze een tijdje met Google AdWords aanwezig waren. Dit is een nieuwer platform, en Facebook is het altijd aan het veranderen, en verbetert het voortdurend. Aanvankelijk was het alleen beschikbaar voor mensen met een Facebook API. Nu is het beschikbaar via Facebook Power Editor, wat handig is, want dat betekent dat het open staat voor iedereen met een e-commerce winkel.

Monitor en wijzig uw e-commerce Facebook-advertenties en wijzig uw e-Commerce-advertenties

Recapitulatie: 6 Stappen voor een succesvolle e-commerce Facebook Advertentiestrategie
Als u eenmaal in staat bent om door de meer tijdrovende delen van het proces te komen in die eerste stappen – het organiseren van uw producten, het uploaden ervan, ervoor zorgen dat u een productfeed heeft die dynamisch wordt geüpload, ervoor zorgen dat alle feeds van uw producten up-to-date zijn en de werkelijke producten op uw website weerspiegelen – zullen deze advertenties ongetwijfeld verbluffende resultaten tonen.

Ze zijn hyper-gepersonaliseerd, en mensen houden daarvan. Je hebt het tot het einde – je hebt nu de Facebook-advertentiestrategieën die essentieel zijn voor het creëren van krachtig geoptimaliseerde e-commerce Facebook-advertenties.

We kunnen niet wachten om alles te horen over wat deze resultaten zullen doen voor uw bedrijf! Als u hierbij hulp nodig hebt, neem dan contact op met een van onze deskundige consultants, of download deze gratis, nuttige bron voor meer informatie over succesvolle marketingstrategieën.

Onze gids over resultaatgerichte marketing is een niet te missen gids, want hij duikt nog verder in een holistisch plan, dat verder gaat dan sociale media. Een goed afgerond plan is altijd uw beste kans en we hebben de bewezen ervaring die nodig is om u te katapulteren naar uw doelen.

https://zicht.nl/