Contact Center Agent

call agent

Functie

We hebben 1.000 klanten in Brussel die er naar op zoek zijn

Contact center agent l informatiemedewerkers l agent bellen l desktop assistent

Socialezekerheidsrecht Socialisatierecht / sécurité Sociale

  • Je bent verantwoordelijk voor het eerste telefonische contact met burgers en bedrijven;
  • Je levert oplossingen, suggesties of informatie met betrekking tot managementvraagstukken en IT-toepassingen;
  • Indien nodig kunt u de oproep doorschakelen naar de juiste dienst.
  • Je volgt de vereiste regels en processen.

Aanbod

  • 100% terugbetaling van kosten voor openbaar vervoer;
  • Tijdelijke contracten met vaste opties;
  • Werklocatie: Het is erg handig om met het openbaar vervoer te komen.
  • Tussen 07.00 uur en 20.00 uur kan het werkrooster wijzigen. Telewerken is mogelijk na de overgangsperiode.

Jouw profiel

  • Je hebt een middelbareschooldiploma (A2-diploma); niet meer, niet minder
  • Omdat onze klant een overheidsinstantie is, is een middelbare schooldiploma vereist
  • Je bent bedreven in NL en FR (bedieningsniveau B2) -kennis van Duits of Engels heeft de voorkeur;
  • Je belt graag en bent klantgericht en resultaatgericht;
  • Je werkt graag in een team.
  • Informeer of bepaal het doel van de oproep (bestelling, verkoop, informatie, reclame, hulp, enz.), Bepaal de richting van de klant en schakel de oproep door naar de juiste gesprekspartner (technicus, verkoper, accountmanager, enz.), En de klant informeert de productkenmerken Leid klanten om te kiezen
  • De derde graad van het algemeen secundair onderwijs (ASO3)

https://www.administratieve-medewerker.be/p/callcenter-agent.html