Hoger in Google met AdwordsMet Google Adwords kom je op de best haalbare plek van de zoekmachine namelijk boven de organische resultaten. Je betaald dan welliswaar een vergoeding voor deze hogere plek, maar veel bedrijven weten dit om te zetten in winst. Om jezelf te oriënteren kun je het beste een gratis Google Adwords offerte aanvragen. Hiermee krijg je niet alleen een inzicht in de kosten, maar ook in de mogelijkheden die er zijn. Veel bedrijven bieden je namelijk de keuze uit meerdere pakketten. Op mobiele apparaten worden de eerste 3 advertenties in het beeld getoond. De organische resultaten zijn niet meteen zichtbaar op dit scherm, want daarvoor moet je scrollen. Ongeveer 60% van de mensen scrollt niet verder als de advertenties. Dus het merendeel van jouw doelgroep kun je hiermee bereiken. Daarnaast kun je ook specifiek adverteren op locatie, geslacht, leeftijd en nog vele factoren meer. Linkbuilding pakketten voor een hogere positieDe organische positie van de zoekmachine wordt bepaald door verschillende factoren. De meeste belangrijke factor is het aantal links. Echter moeten dit wel goede links zijn, want spam websites kunnen ervoor zorgen dat jouw website een penalty krijgt of helemaal uit de zoekmachine verdwijnt. Jarenlang werk kan hierdoor allemaal teniet gedaan worden. Daarom bieden wij een Hoge kwaliteit linkbuilding pakket die je zelf kunt samen stellen. Afhankelijk van jouw groeiwensen kun je een x aantal links per dag, week of maand laten plaatsen. Wij hebben een groot netwerk met kwalitatieve links waardoor je ook echt stijgt in de zoekmachine. Wat kun je verwachten van marketing anno 2022In 2022 is er weer veel veranderd op het gebied van online marketing. Zo zijn trends heel belangrijk geworden voor een goede positie en veel bezoekers. Trends kunnen teksten zijn die geschreven zijn met populaire zoekwoorden. Maar het kan ook gaan om een video die viral gaat, waarbij mensen doorklikken naar jouw website. Daarnaast is de snelheid van een website ook heel belangrijk geworden met de update van het algoritme van Google. Zij kijken namelijk veelal naar het gebruiksgemak en beoordelingen van andere. Bij een laadtijd van 3 seconden of meer haakt 70% van de mensen al af. Daarnaast willen klanten ook in 2 klikken op de juiste pagina zijn. Als je deze punten niet goed aanpakt zak je verder weg in de zoekmachine, maar ook vind je weinig tot geen nieuwe klanten. Uitbesteden van online marketing is dan vele malen beter voor de omzet.
|